«5. Тараптардың міндеттері, құқықтары мен жауапкершіліктері
5.1. Оператор міндетті:1) -з құрал-жабдықтарының көмегімен көрсетілетін Қызметтердің санын есепке алуға және сапасын қадағалауға, Қызмет көрсетудің бұзылуларының алдын алу мен жоюдың шараларын дер кезінде қабылдауға;
2) Абоненттің төтенше шақырту, шұғыл медициналық, құқық қорғаушылық, өрт қауіпсіздігі, апаттық және Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтаған тізбеге сай өзге де төтенше жәрдем қызметтеріне, олардың Операторда болған жағдайында тегін қосылуын қамтамасыз етуге;
3) Абоненттің өтінімі бойынша Оператордың кінәсінен туындап, Қызметті пайдалануға кедергі болатын ақауларды белгіленген мерзімде және тиісті деңгейде жоюға;
4) осы Шартта белгіленген тәртіппен Абонентті Қызмет көрсету шарттарының және Осы Шарттың өзге де талаптарының өзгергендігі туралы хабардар етуге;
5) Абонеттің кінәсінен туындамаған байланыстың болмауы жағдайында Қызмет көрсету үшін алынатын абоненттік төлемдерді қайта есептеуге, ол зақымдалуды жою мерзімдері абоненттің бастамасымен создырылған жағдайларда жүргізілмейді;
6) Абонентке өзге байланыс операторлары көрсететін қала аралық, халықаралық байланыс қызметтерін, егер олар Операторда болған жағдайда алуға мүмкіндік беруге;
7) тиісті өтініштер негізінде абоненттік жабдықты мәліметтер беру қызметтерінің орналасқан мекен-жайы бойынша баптауды жүргізуге және олардың жұмыс жасау қабілеттерін тексеріп, көрсетуді жүзеге асыруға. Мұндай қызметтер құны Оператордың бағанамасына сәйкес анықталады;
8) Абоненттің жеке кабинетінде оның бастапқы авторлануынан кейінгі бірінші сәйкестендіру кодын қайтадан пайдалану мүмкіндігінің алдын алуға;
9) Абоненттің өзі таңдаған тарифтік жоспарының шарттарына сәйкес, оның өз торабына дейінгі мәліметтердің берілуінің сапасы мен жылдамдығын қамтамасыз етуге;
10) көрсетілген Қызметтер үшін айына бір рет төлем шотын ұсынуға;
11) қайталама телефон соғу арқылы телефондық кеңестер алу мүмкіндігін ұсынуға;
12) Абоненттің өтініші бойынша (Контакт орталығының телефондары бойынша ауызша түрде, Оператордың ресми сайттарының кері байланыс қалыбы арқылы электронды түрде) Оператордың жауапкершілікті аймағындағы орналасқан залалдарды жоюға;
13) осы шарт негізіндегі Қызметтерді дер кезінде төлемегендіктері үшін Қызметтің қол жетімділігі жабылып қалған жағдайда, бережақ сомасының және басқа да төлемдердің (оның ішінде өсімпұлдардың да) Абоненттің дербес шотына түскенінен немесе оның бережақтың жабылғандығы туралы құжатты ұсынған кезінен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде Қызметке қол жетімділікті ашуға;
14) Абоненттің талап етуі бойынша Қызмет көрсетумен байланысты ақпаратты ұсынуға;
15) жаңа автоматты стансалардың енгізілуіне және жергілікті телефон желілерінің жаңғыртылуына байланысты абоненттік номерлер алмасқан кезде, осы қайта қосылулардың белгіленген күніне дейін 30 (отыз) күнтізбелік күннен қалмай Абонентті алдағы қайта қосылымдар туралы хабардар етуге. Абоненттік номерлерді жаппай өзгертулер кезінде Абоненттерді бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қайталап қосулардан 30 (отыз) күннен кем емес уақыт ішінде хабардар етуге. Оператордың бастамасымен абоненттік номерлерді ауыстыру тегін жүргізіледі.
16) Абонентке сақтауға берілген абоненттік жабдықтың ұрлануы жағдайында, құзырлы құқық қорғау органынан алынған тиісті құжат ұсынылса, онан құрал-жабдықтың құнының орнын толтыруды талап етпеуге. Алайда, бұл жағдай (ұрлық) қайталанатын болса, Абонент Операторға шығынның орнын өзі толтыруға міндеттеледі.
5.2. Абонент міндетті:1) Оператордың көрсеткен қызметтеріне жасалған төлемдерін, сондай-ақ басқа да аударымдарды, төлемақыларды, өсімпұлдарды және алдыңғы кезеңдердің қарыздарын (оның ішінде Абоненттің төлем жасамау кінәсінен Қызметтердің болмау мерзіміне төленген төлемдерді қоса алғандағы соманы да) дер кезінде және толық мөлшерде жүргізуге; Оператор тұрақсыздық айыппұлын төлеу есебін ұсынған кезде Абонент төлемді 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізуі тиіс. Оператор осы Шартпен анықталған негізгі қарыз сомасын, сондай-ақ, тұрақсыздық айыппұлын төлемеген жағдайда Абонентке он (10) күннен кем емес жұмыс күні ішінде ескерту жасап, Қызметтер көрсетуді тоқтату құқығын өзіне қалдыра алады.
2) Қызметтерді пайдалану бойынша белгіленген техникалық талаптарды орындауға, Оператордың құрал-жабдықтарын және байланыс желілерінің бұзылуы мен бүлінуіне әкелетін іс-әрекеттер жасамауға, жергілікті телекоммуникация желілеріне жарақсыз, сәйкес келу сертификаттары жоқ абоненттік терминалдар мен жабдықтарды (модемдерді, SIP-терминалдарын, VOIP-шлюздерін, бағдарламалық телефондарды және т.б.) қоспауға;
3) Қызметтерді пайдалану кезінде туындаған жарақсыздықтар туралы жедел хабарлауға, Оператордың талап етуі бойынша оны Қызметтер алу үшін қолданылатын терминалдың типі туралы хабардар етуге;
4) Терминалдар мен байланыс құралдары орналасқан жайларға және территорияларға, оларды қарау, жөндеу, жаңғырту мен техникалық қызмет көрсету үшін Оператордың өкілдерінің енуін қамтамасыз етуге;
5) Операторға бір ай мерзімде өзінің кететіндігі, телефон қондырылған тұрғын жайлардан көшетіндігі, тегінің, атының, әкесінің атының ауысқапндығы, мекен жайының өзгергендігі туралы хабарлауға;
6) өзінің тұрғын жайындағы абоненттік желілерді, терминалды және абоненттік құрал-жабдықтарды (WI-FI роутерді (модемді), STB-қондырғысын және т.б.) жарақты ахуалда күтіп ұстауға;
7) Абоненттің авторизациялық, аутентификациялық мәліметтері мен сәйкестендіру кодын үшінші тұлғаларға жария етпеуге, өз ресурстарын баптау бойынша, осы ресурстарды үшінші тұлғалардың арам пиғылда қолдануына кедергі болуға, аталмыш мәліметтерді үшінші тұлғалардың Интернетке қол жеткізуге қажетті құпия сөзді және жеке кабинетке қол жетімділіктің құпия сөзін тұрақты өзгертуі мақсатында рұқсатсыз қолдануына жол бермеуіне қатысты тиісті іс-шараларды қабылдауға. Мәліметтерді рұқсат етілмеген түрде пайдалану оқиғаларын анықтаған кезде бұл туралы
https://www.compastelecom.kz; сайтында орналасқан Оператордың байланыс телефондарына хабарлауға.
8) Осы Шарт бойынша өз құқықтары мен міндеттерін өзге тұлғаларға Оператордың жазбаша келісімінсіз бермеуге, Қызметтерді үшінші тұлғаларға сатпауға, Операторға материалдық залал келетін дауыс трафигін (оныфң ішінде ІР-телефонияның трафигін) рұқсат етілмеген генерациялауды жүзеге асырмауға, Қызметтерді өзге абоненттердің мазасын алуға, адамның қадір-қасиетін қорлайтын, зорлық-зомбылық пен экстремизмді насихаттайтын, нәсілдік, ұлттық және діни өшпенділікті қоздыратын, бұзақылық немесе алаяқтық мақсаттарды көздейтін материалдарды тарату мақсатында пайдалануға жол бермеуге;
9) Қызметті дауыс трафигін (оның ішінде ІР-телефонияның трафигін) рұқсат етілмеген генерациялау мақсатында қолданған жағдайда Оператордың шығындарын толықтай мөлшерде өтеуге;
10) Осы Шарттың әрекет етуі бұзылған жағдайда Операторға Абоненттік жабдықтарды жарақты ахуалда және тиісті түрде Қызметтен бас тарту туралы өтініш берген күні, не болмаса Қызметтерді сөндірудің жоспарланған күні қайтаруға – бұлай болмаған жағдайда Операторға жабдықтарды қабылдау-тапсыру актісінде көрсетілген олардың құнын өтеуге (Шарттың № 2 Қосымшасы);
11) Қызметтер мен абоненттік жабдықтарды Өтініште көрсетілген мекен-жайдан Оператордың тиісті келісімінсіз өз бетінше көшіруді жүзеге асырмауға;
12) SIP-аккаунтты тек Өтініште көрсетілген мекен-жай бойынша ғана пайдалануға;
13) Оператордың желісі бойынша Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамаларына, сондай-ақ, халықаралық заңнамалар талаптарына сәйкес таратуға тыйым салынған ақпараттарды жібермеуге;
14) Оператордың
https://www.compastelecom.kz сайтындағы көрсетілген осы Шарттың шарттарының өзгерістері, тарифтердің, желідегі апаттар мен оларды жою мерзімдері және т.б. хабарламалардың болуын тұрақты түрде тексеріп отыруға;
15) Қызметтерден бас тарту жағдайында, осы шартты бұзудан 30 (отыз) күнтізбелік күннен кем емес уақыт аралығында бұл туралы Операторға жазбаша түрде (Шарттың № 3 Қосымшасы) ескертіп, оған Осы Шартты бұзу күніне дейінгі көрсетілген қызметтер үшін бережақтарды дербес шот бойынша төлеуге. Бұл ретте осы Шарт Абоненттің бастамасымен ол осы Шартқа (қызметтерге қосылған) қосылғаннан 12 (он екі) кезектесті ай ішіндегі мерзімде бұзылған жағдайда – Абонент операторға Интернет желісіне қосылғандығы үшін 12 (он екі), 24 (жиырма төрт, (36 (отыз алты) кезектесті ай уақыттағы, бір реттік төлем сомасын қайтаруға міндеттеледі – Абонент Операторға тариф пен Шарт мерзіміне байланысты 12 000 (он екі мың), 15 000 (он бес мың), 18 000 (он сегіз мың) теңге мөлшерінде интернет желісіне қосылғандығы үшін бір реттік төлем сомасын қайтаруға міндетті.
16) Жабдықтардың немесе Оператордың бағдарламалық қамтамасыз етуінің баптауларын өзгерту бойынша немесе олардың жұмысын бұзуға әкелетін өзге де іс-әрекеттерді жүзеге асырмауға;
17) Оператордың немес оның құзырлы өкілінің рұқсатынсыз, Қызметтің көмегімен авторлық және басқа да құқықтармен толықтай немесе ішінара қорғалған бағдарламалық қамтамасыз етілулерді, не болмаса өзге де материалдарды жібермеуге, жарияламауға, бермеуге және таратпауға;
18) Оператордың желі ресурстарына рұқсат етілмеген ену фактілеріне, желілік шабуылдар мен желі бұзуларын жүргізуге немесе оларға қатынасуға, оның ішінде Абонентке тиесілі емес Оператор желісінің бөліктерінің (компьютерлердің, басқа да жабдықтың немесе ақпараттық ресурстың) қалыпты жұмыс жасауын бұзуға бағытталған әрекеттерге; бағдарламалық қамтамасыз етудің иелерінің немесе осы ақпараттық ресурстың әкімшілерінің келісімінсіз артықшылықпен (компьютерге, басқа да жабдыққа немесе сурсқа) қол жетімділікке қол жеткізуге және мұндай қол жетімділікті (Абонентке тиесілі емес бағдарламалық қамтамасыз етілулерді немесе мәліметтерді) кезектесті пайдалануға жол бермеуге;
19) жауапкершілікпен сақтауға тапсырылған жабдықты жоғалтқан кезде, егер осы Шартта басқа жол қарастырылмаса, Операторға оның жабдықтарды қабылдау-тапсыру актісінде (Шарттың № 2 қосымшасы) көрсетілген толық құнын, төлеуге, ал жабдықтар зақымдалса, Операторға оларды жөндеуге кеткен соманы қайтаруға немесе жабдықтарды өз күшімен және өз қаражатының есебінен жөндеуді қамтамасыз етуге;
20) Тұтынушыға алғашқы 3 ай ішінде жеңілдік ұсынылған Шарт бұзылған жағдайда, тұтынушы базалық тариф негізіндегі қызметтердің толық құнын шарттың жасалған күнінен бастап қайтаруға міндетті.
5.3. Оператордың құқығы:1) Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамаларына, байланыс саласындағы басқа да нормативтік құжаттар мен техникалық талаптарға сәйкес Абоненттің сақтауға міндетті болатын талаптарын орнықтыруға;
2) көрсетілген Қызметтер үшін дер кезінде және толық көлемде ақы алуға;
3) Абоненттің жабдықтарды пайдалануының ережелерін бұзған, телекоммуникация желісінде сертификатталмаған жабдықтарды пайдаланған, сондай-ақ, профилактикалық және жоспарлы жұмыстарды жүргізу кездерінде, апаттық жағдайларда немесе азаматтардың өмірі мен қауіпсіздігіне қатер төнген сәттерде Қазақстан Республикасының әрекет ететін заңнамаларында көрсетілген тәртіппен Қызмет көрсетуді тоқтатуға немесе шектеуге;
4) Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамаларында көрсетілген тәртіпте осы Шартты орындау, сондай-ақ, ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсету мақсатында Абоненттің дербес мәліметтерін жинау мен өңдеуге;
5) Абонент Оператордың қызметтерін осы Шарттың 4 бөлімінде белгіленген мерзім ішінде төлемеген жағдайда, сондай-ақ, Абоненттің осы Шарттың басқа да шарттарын бұзған жағдайында Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамаларында қарастырылған тәртіппен оның телекоммуникация желілеріне қол жетімділігін тоқтатуға. Телекоммуникация желілеріне қол жетімділікті жаңғырту бережақты толықтай өтегеннен немесе осы Шарттың талаптарының бұзылуын жойғаннан кейін барып жүзеге асырылады;
6) Абонент осы Шарттың 4 бөлімінде белгіленген мерзім ішінде бережақтарын төлей алмаса, мерзімі өткен төлемнің әрбір күні үшін бережақ сомасының 0,5% мөлшерінде өсімақы қосылып отырады;
7) Абонентке туындаған бережақтары үшін оларды мәжбүрлі түрде қайтару жүргізілетіндігі немесе осы Шартты бұзу қажеттігі туындағаны туралы хабарламаны кез-келген жолмен жіберуге. Бұл Шарттың бұзылуы Абонентті бережақ және онан туындаған өсімақы төлеуден құтқармайды;
8) Абонент Қызметтерді төлеу туралы міндеттемелерін бұзған жағдайда, Абонентке бережақ қарызды қайтару туралы хабарламаны кез-келген жолмен беруге, сондай-ақ, мұндай бережақтарды талап етуге үшінші тұлғаларды тартуға. Бұл жағдайда Абонент Оператордың үшінші тұлғаларға Абоненттің алған Қызметтерінің құны, бережақ мөлшері, Абоненттің бережағы бар екендігін растау туралы құжаттарды және бережақты өндіріп алу үшін қажетті өзге де ақпараттарды қамтитын Абонент туралы басқа да мәліметтерді беруіне келіседі.
9) Абоненттің Қызметтерді төлеу бойынша міндеттемелерін бұзған жағдайында Абонент туралы мәліметтерді несие бюросына беруге. Абонент Оператордың несие бюросына Абонент туралы мәліметтерді беруіне және несиелік бюроның Оператор мен банктерге Абонент туралы несиелік есепті, сондай-ақ, Тараптардың осы Шартта көрсетілген өз міндеттемелерін орындауларымен байланысты ақпараттарды беруіне келіседі;
10) Егер Абонентке Қызметтерді ұсыну үшінші тұлғалардың қызметтерін қамтитын пакетте жүзеге асырылатын болса (кабельді/сандық телевизия және т.б.), өсімақыны осы Шарт негізінде қызметтер пакеті бойынша қосуға;
11) абоненттік терминалдар мен байланыс құралдарына техникалық инспекция жасауға, жарақсыз, сәйкестілік сертификаты жоқ терминалдарды сөндіруге;
12) Абонент осы Шарттың өз мәртебесін өзгерту, Қызметтерді төлеуге қатысты жеңілдіктер алу немесе оларды жоғалту жағдайларына қатысты талаптарын бұзған кезінде бір жақты тәртіппен көрсетілген Қызметтердің құнын қайта есептеуді жүргізуге;
13) Егер Абоненттің жекеленген іс-әрекеттері желінің қалыпты жұмыс жасауына қауіп төндірген және/немесе осы Шарт пен оның қосымшаларында қарастырылған талаптарды бұзған жағдайда, оның мұндай іс-әрекеттерін толықтай және ішінара шектеуге;
14) тарифтерді, Қызмет көрсету шарттарын, төлем мерзімдерін, Қызметтердің тізбесін, түрлерін және құрамын, осы Шарттың басқа да талаптарын бір жақты өзгертуге, мұндай өзгерістер туралы
https://www.compastelecom.kz сайтында осы өзгерістердің күшіне енуіне дейін 15 (он бес) күнтізбелік күннен кем емес уақытта хабарламалар жариялауға;
15) Абоненттің осы Шарттың талаптарын бұзуының нәтижесінде келтірілген зиянның орнын толтыруды талап етуге, сондай-ақ, Операторға тиесілі құрал-жабдықтарды Абоненттің бұзылған талаптарды жойғанына дейін қайтып алуға және/немесе осы Шартты бір жақты тәртіппен бұзуға;
16) Абонентке бережағының бар екендігі, төлем жасау қажеттілігі немесе өтініштерді қарау нәтижелері, тарифтердің өзгеруі және т.б. туралы хабарлауды Абоненттің электронды мекен-жайына жіберу немесе заңмен тыйым салынбаған өзге де жолдармен жүзеге асыруға;
17) Абоненттің қалауы бойынша оған тегін пайдалану шарттарымен Оператор меншігіндегі және үшінші тұлғалар алдындағы барлық міндеттемелерден бос, жарақты күйдегі және жабдықтарды қабылдау-тапсыру актілері бойынша пайдалануға дайын абоненттік жабдықтарды беруге (Шарттың № 2 қосымшасы);
18) толықтай аударылмаған бережақтары анықталған жағдайда, Абонентке жеткіліксіз төленген сома туралы хабарлауға. Аталмыш ереже осы Шарт бұзылған, бірақ оның бұзылу мерзіміне бір ай толмаған Абоненттерге де қатысты қолданылады.
5.4. Абоненттің құқығы бар:1) Телекоммуникация қызметтерін оған қажетті көлемде рұқсат етілген жүктемелер шегінде пайдалануға және белгіленген сападағы Қызметтерді алуға;
2) Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамасында көрсетілген тәртіппен Оператордың Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамасына қайшы келетін іс-қызметі туралы шағымдануға;
3) Абоненттік терминалдың жұмыс жасамаған, Абоненттің кінәсінен туындамаған Интернет желісіне қол жетімділік болмаған мерзім үшін абоненттік төлемдерді қайта есептеу жүргізуді (жазбаша түрде) талап етуге;
4) Шұғыл шақырту жүйесінің операторын, шұғыл медициналық, құқық қорғаушылық, өрт қауіпсіздік, апаттық және басқа да Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтаған тізбемен анықталатын қызметтерді шақырту үшін, телефон байланысын олар Операторда болған жағдайда тегін пайдалануға;
5) Оператордан реквизиттер, жұмыс режимі, көрсетілетін Қызметтер, техникалық қызмет көрсетумен қамтамасыз ету тәртібі туралы қажетті ақпараттарды беруді талап етуге;
6) осы Шартты бұзғанға дейін 30 (отыз) күнтізбелік күннен кем емес уақыт ішінде Операторды хабардар етіп (Шарттың № 3 Қосымшасы), оған осы Шарттың бұзылу күніне дейін туындаған бережақтарды, сондай-ақ, Қызмет көрсетумен байланысты нақты кеткен шығындарды төлеп, егер Оператор мен Абонент арасында өзге де жекеленген келісімдермен қарастырылмаса жабдықтарды (егер Оператор мұндай жабдықтарды жауапкершілікті сақтау немесе жалға беру шарттарымен ұсынған болса)қайтара отырып осы Шартты бір жақты тәртіппен бұзуға. Бұл ретте осы Шарт Абоненттің бастамасымен ол осы Шартқа (қызметтерге қосылған) қосылғаннан 24 (жиырма төрт) кезектесті ай ішіндегі мерзімде бұзылған жағдайда – Абонент операторға Интернет желісіне қосылғандығы үшін 12 (он екі), 24 (жиырма төрт), 36 (отыз алты) кезектесті ай ішіндегі уақытта, бір реттік төлем сомасын қайтаруға міндеттеледі – Абонент Операторға тариф пен Шарт мерзіміне байланысты 12 000 (он екі мың), 15 000 (он бес мың), 18 000 (он сегіз мың) теңге мөлшерінде интернет желісіне қосылғандығы үшін бір реттік төлем сомасын қайтаруға міндетті.
7) Жазбаша өтініш бойынша өз номерін анықтамалық-ақпараттық қызмет абоненттерінің тізіміне енгізуден бас тартуға;
8) интеллектуалды қызметтерді (лотереялар, дауыс берулер, телевикториналар, викториналар, анықтамалық-ақпарттық қызметтерді, танысу қызметтерін) алуға келісім беруге немесе онан бас тартуға;
9) жабдықтарды сатып алған жағдайда – жабдықтардың кепілдік мерзімі барысындағы сапа кепілдігіне ие болуға, ол сатып алу мерзімінен бастап 12 (он екі) айды құрайды.
5.5. Оператор Абонент туралы қызметтік ақпаратты үшінші тұлғаларға жариялағандығы үшін, үшінші тұлғалардың Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес жол беруге қатысты тиісті құзіреттіліктері болған жағдайлардан басқа уақытта жауакершілікте болады.
5.6. Оператор мына мәселелерге жауапкершілікте болмайды:1) егер жергілікті желілерге қосылған абоненттік жабдықтар Оператордың ресми сайтында жарияланған қолдануға ұсынылған жабдықтарының тізіміне енбеген болған жағдайдағы мәліметтер берудің жылдамдығы мен сапасы үшін;
2) Абоненттің Қызметтерді пайдалану нәтижесінде тартқан шығындары үшін;
3) Операторға тиесілі емес бағдарламалық қамтамасыз етілулердің немесе жабдықтардың бұзылуы салдарынан болған үзілістер үшін;
4) үшінші тұлғалар ресмилендіретін дүние жүзілік интернет желісінің жекеленген бөліктерінің немесе ресурстарының қол жетімсіздігі үшін. Мұндай қол жетімсіздіктер байланыстың үзілістері болып табылмайды. Оператор интернет желісі арқылы уақытша немесе тұрақты түрде қол жетімсіз болып табылатын мәліметтер беру тораптарымен немесе серверлермен ақпарат алмасу мүмкіндіктеріне кепілдеме бермейді.
5) Абоненттің бережақтарын төлемеу жағдайларында Қызмет көрсетудің тоқтатылғандығы үшін;
6) Абоненттің аутентификациялау/авторизациялау мәліметтері мен сәйкестендіру/тіркеу кодын үшінші тұлғаларға мәліметтер беруінің, олардан Қызметтер алуының нәтижесінде Абонент пен үшінші тұлғалардың арасында туындаған даулар үшін жауапты емес және Абонент пен үшінші тұлғалар арасында мұндай даулар туындаған жағдайда оларды шешпейді;
7) Оператордың техникалық құралдардың жұмыс жасау қабілеттерін және дамытылуын қолдау үшін қажеттіліктен туындаған жабдықтарды ауыстыру, бағдарламалық қамтамасыз ету немес басқа да жұмыстарды жүргізумен байланысты толықтай немесе ішінара туындаған Қызмет көрсетудің үзілістері үшін, егер Оператор мұндай жұмыстардың жүргізілетіндігі туралы олардың өткізілу мерзімінен 3 (үш) жұмыс күнінен кем емес мерзім аралығында ескертетін болса;
8) Операторға қатысы жоқ байланыс қызметтерін көрсетудегі үзілістер үшін;
9) Абоненттің Оператордың телефонмен берген кеңесінің нәтижесінде алған нұсқамаларын дұрыс орындамағандығы нәтижесінде туындаған, Абонент үшін жағымсыз салдарлар үшін;
10) Абоненттің жарақсыз және/немесе Оператордың талаптарына сай келмейтін абоненттік жабдықтарды пайдаланғандығынан туындаған Қызметтердің қанағаттанарлықсыз сапасы, Қызмет көрсету мерзімдерінің өзгеруі немесе кідірістері үшін;
11) өзге байланыс операторларының көрсететін қызметтерінің сапасы үшін;
12) Абоненттің Қызметтерді пайдалану кезіндегі жіберген (алған) ақпараттарының мазмұны үшін;
13) базалық стансаның орналасқан ауданына тәуелді болатын интернет желісіне сымсыз қол жетімділік ұсынылғанда, оның базалық стансадан алыстағаны, мөлшерден тыс жүктеме түсу сағаты, қосылу кезінде қызмет көрсетілетін абоненттер санына байланысты туындаған жылдамдығы мен сапасы үшін;
5.7. Абонент жауапты болады:
1) Осы Шарт және Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамалары бойынша міндеттемелерді орындауға;
2) аутентификациялық мәліметтер мен сәйкестендіру/тіркеу кодын үшінші тұлғалардың пайдаланғандығы үшін;
3) көрсетілген Қызметтер құны мен аударылған өсімпұлдарды уақтылы төлеуге;
4) SIP-аккаунтты тек Абоненттің тіркелген мекен-жайы бойынша ғана қолдануға;
5) бейнебақылау жолымен, оның ішінде оны заңсыз қолдану арқылы алынған мәліметтерді таратуға;
6) Абоненттің жауапкершілігінде сақталған Оператордың жабдықтарын дер кезінде, жарақты күйде және тиісті түрде қайтаруға, бұл болмаған жағдайда Абонент Операторға жабдықтың тиісті құны мөлшеріндегі шығынның орнын толтырады.
5.8. Оператор Абонентті оның таңдаған тарифтік жоспарынан басқа тарифтік жоспарға аударуға құқығы жоқ, ол тек осы әрекет ететін тарифтік жоспар жойылған (толықтай күші жойылған) уақытта ғана жүзеге асырылады, бұндай жағдайда Абоненттерге Қазақстан Республикасының заңнамаларында көрсетілген тәртіппен, тарифтік жоспардың жойылуынан 30 (отыз) күнтізбелік күннен кем емес уақыт ішінде алдын ала хабарлама жасалуы тиіс. Егер көрсетілген мерзім ішінде Абонент басқа тарифтік жоспарға ауыспаған жағдайда, Оператор Абонентке өзге, жойылған тарифке ұқсас басқа бір әрекет етуші тарифпен қызмет көрсетуін жалғастыра береді.
5.9. Тараптарға Тараптардың құқықтарын шектейтін, болмаса Қазақстан Республикасының әрекет етуші заңнамаларын бұзатын әрекеттерді жасауға тыйым салынады.
5.10. Тараптар, осы Шарт бойынша өздеріне жүктелген міндеттемелерді толықтай немесе ішінара орындаудан, болмаса оларды кідіртуге қатысты жауапкершіліктерден, егер мұндай әрекеттер табиғи апаттар, ереуілдер, әскери қимылдар, сондай-ақ, туындауын Тараптар алдын ала көре және олардың алдын ала алмайтын жағдайлар секілді ырықсыз күштердің салдарынан туындаған жағдайда босатылады.
5.11. Байланыс құралдары мен желілерінің ахуалдары үшін жауапкершілік оларға қызмет көрсетудің бөліну шекаралары (пәтер, ғимарат, қоршалған территория және т.б.) және/немесе баланстық тиесіліктері бойынша анықталады. Бөліну шекараларына дейінгі байланыс желілеріне қызмет көрсету Абоненттің өз бетінше және өз қаражатына, ал бөліну шекараларынан тыс жерлерде – Оператордың күшімен жүргізіледі.